Výsledky z Twitter Google lépe integruje do SERPu

Před pár měsíci Google obnovil smlouvu s Twitterem o přístupu k Firehose, tedy do API Twitteru se všemi tweety. Bylo logické, že to Google využije k lepšímu zobrazování tweetů v SERPu. První experimenty už jsou tu. Výsledky jsou zatím vidět pouze v mobilním vyhledávání.

Díval jsem se, jak vypadají výsledky na vyhledávání nejhledanějších českých i zahraničních hashtagů na českém Google.

V zahraničí jsou výsledky zajímavější:

Google oficiálně potvrdil, že se zobrazením Twitteru experimentuje:

As mentioned in Twitter’s earnings call back in January, we’ve partnered to bring their real-time content to Google Search. We’ve started some small experiments in mobile search, but we don’t have more to announce at this point.

Co to znamená pro SEO?

  • Další typ obsahu se bude v SERPu vyskytovat více a lepe zobrazovat,
  • pokud máte problém s kvalitou vašich služeb a produktů, je to další komplikace v online reputation managementu – ano hejtovací tweety se můžou zobrazovat ve výsledcích.
14631 zhlédnutí (celkově) 3 zhlédnutí (dnes)
Ohodnoťte článek

Sdílením buduješ SEO!Share on Facebook
Facebook
0Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Buffer this page
Buffer
Pavel Ungr
Věnuji se SEO již 13 let od roku 2004. Z Et netery jsem nastoupil do Ataxa a následně do H1.cz. Od roku 2009 pracuji jako profesionální SEO konzultant a od roku 2013 jsem na volné noze. Vedu SEO školení a pravidelně publikuji zejména o internetovém marketingu a přednáším.Baví mě SEO experimenty a propaguji SEO jako tvorbu zajímavého a kvalitního obsahového webu který je primárně prospěšný pro uživatele a technicky přístupný.. Krom SEO se aktivně zajímá o UX, obsahový marketing, sociální sítě a jejich využití z pohledu online marketingu.

1 komentář

  1. I Facebook se umisťuje celkem vysoko ve výsledcích vyhledávání, stejně jako Twitter. Další sociální síť, díky které se dá objevit celkem vysoko je i Pinterest a hlavně LinkedIn, naopak Slideshare nic moc. S trochou štěstí se dá na G+ vydolovat follow odkaz, který je poměrně cenný. Musí se ovšem pravidelně postovat, nevím podle čeho si G+ vybírá, co bude follow a nofollow. Ví někdo?

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

CommentLuv badge