Proč jdu na Webexpo 2014

Poprvé jsem byl na Webexpu v roce 2011. Byla to bomba. Ne protože tam byly samé super přednášky, ale protože to byla super akce. Ta atmosféra! Ty emoce! A v té době to byla největší a snad možná jediná akce svého druhu. Další rok jsem šel taky a byl jsem už kritičtější. Chtěl jsem víc než networking a afterparty. Loni jsme nebyl vůbec, protože mi lepší investice přišel Marketing Festival. Nyní mám pocit, že networking je mnohem zajímavější a přínosnější než samotný program. Letos zase jdu. Víte proč?

  • Chci jim dát šanci. Nový tým s Jirkou Sekerou, Honzou Sládkem, Šárkou Štrossovou a lidmi z Jsme slyšet má můj respekt a důvěru.
  • Cena je opravdu velice nízká.
  • Koncept rozsekat konferenci do několika míst je odvážný a chci to vidět v akci. Bude to buď velký úspěch nebo velké selhání.
  • Pokud budu hejtovat, chci hejtovat na základě vlastní zkušenosti a ne z pocitu nebo tweetů cizích lidí.
  • Chci se potkat s fajn lidmi a zažít znovu tu skvělou atmosféru.
  • Jsem zvědavý na všechny warp/afterparty.
  • Zajít na nějakou přednášku nezaškodí! Zejména na tu mojí, pokud řešíte rychlé a levné spuštění webu (pozor přednáška je určená spíše pro laiky a začátečníky, než pro pokročilé!).

A tak se ptám, uvidíme se tam? Kdyby vás zajímalo, na co jdu…

15738 zhlédnutí (celkově) 15 zhlédnutí (dnes)
Ohodnoťte článek

Sdílením buduješ SEO!Share on Facebook
Facebook
0Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Buffer this page
Buffer
Pavel Ungr
Věnuji se SEO již 13 let od roku 2004. Z Et netery jsem nastoupil do Ataxa a následně do H1.cz. Od roku 2009 pracuji jako profesionální SEO konzultant a od roku 2013 jsem na volné noze. Vedu SEO školení a pravidelně publikuji zejména o internetovém marketingu a přednáším.Baví mě SEO experimenty a propaguji SEO jako tvorbu zajímavého a kvalitního obsahového webu který je primárně prospěšný pro uživatele a technicky přístupný.. Krom SEO se aktivně zajímá o UX, obsahový marketing, sociální sítě a jejich využití z pohledu online marketingu.

komentáře 3

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

CommentLuv badge