Poznatky z další verze Google Quality Rater Guidelines

Objevila se další verze dokumentace Google pro své testery kvality stránek. Zajímavé mi přijde, byť logické a vlastně přirozené, že testeři měli na stránkách hodnotit, zda stránka jednoznačně vysvětluje svůj účel a přínos pro čtenáře. Dále se Google dotazuje, zda je na stránce důvěryhodný medailónek autora, autor sám vykazuje dost důvěryhodnosti a znalostí a samozřejmě tématem je boj proti fake news.

Více najdete u Jenifer Slegg: Google Search Quality Rater Guidelines Updated: Beneficial Purpose, Creator Reputation & More.

2119 zhlédnutí (celkově) 1 zhlédnutí (dnes)
Ohodnoťte článek

Sdílením buduješ SEO!Share on Facebook
Facebook
0Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Buffer this page
Buffer
Pavel Ungr
Věnuji se SEO již 13 let od roku 2004. Z Et netery jsem nastoupil do Ataxa a následně do H1.cz. Od roku 2009 pracuji jako profesionální SEO konzultant a od roku 2013 jsem na volné noze. Vedu SEO školení a pravidelně publikuji zejména o internetovém marketingu a přednáším.Baví mě SEO experimenty a propaguji SEO jako tvorbu zajímavého a kvalitního obsahového webu který je primárně prospěšný pro uživatele a technicky přístupný.. Krom SEO se aktivně zajímá o UX, obsahový marketing, sociální sítě a jejich využití z pohledu online marketingu.

1 komentář

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

CommentLuv badge