Pár aktuálních tipů pro SEO

Chtěl jsem už delší dobou zmínit pár zajímavostí z oboru, ale buď mne někdo přžedběhnul nebo zvítězila prachsprostá lenost. Den před dovolenou se ale pokusím vše trochu napravit krátkými upozorněními.

Nefunguje parametr linkdomain:

Již nějakou dobu nefunguje parametr „linkdomain:“ u Yahoo! Site Explorer, který zdarma poskytoval realtivně přesné informace o počtu domén odkazujících na danou URL. Zdá se, že je to jasná reakce na spojení s Bingem, takže Site Explorer na URL funguje, tedy zjistíte počet zpětných odkazů, ale už ne kolik domén na váš web odkazuje.

Chtěl jsem o tom napsat, ale můj nadřízený a kolega z Ataxa, Mirek Rojek mě předběhl. A protože jeho články jsou vždy skvělé, nebudu se pokoušet nosit dříví do lesa. Jeho článek Yahoo! neukazuje zpětné odkazy. Je na čase si připlatit? jasně vystihuje současný problém i jeho možná řešení.

Novinky.cz nabízí psaní článků

Novinky přišly se zcela novým konceptem tvorby obsahu v českých zpravodajských vodách. Můžete totiž přispívat sami na zpravodajský server Novinky.cz. Asi netřeba připomínat jakou výhodu to může znamenat z pohledu SEO. Sice nezískáte odkaz z hlavní stránky, články se objevují na adrese http://www.novinky.cz/vase-zpravy/ a podléhají mnoha pravidlům. Ty se ale dají shrnout do lakinického „Nepište jako hovado, pište o něčem a nedělejte očividnou reklamu“. Jako autor musíte být autorizován a stejně tak i vaše články. Nicméně i tak myslím, že i tato omezení otevírají nové možnosti.

13773 zhlédnutí (celkově) 3 zhlédnutí (dnes)
Ohodnoťte článek

Sdílením buduješ SEO!Share on Facebook
Facebook
0Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Buffer this page
Buffer
Pavel Ungr
Věnuji se SEO již 13 let od roku 2004. Z Et netery jsem nastoupil do Ataxa a následně do H1.cz. Od roku 2009 pracuji jako profesionální SEO konzultant a od roku 2013 jsem na volné noze. Vedu SEO školení a pravidelně publikuji zejména o internetovém marketingu a přednáším.Baví mě SEO experimenty a propaguji SEO jako tvorbu zajímavého a kvalitního obsahového webu který je primárně prospěšný pro uživatele a technicky přístupný.. Krom SEO se aktivně zajímá o UX, obsahový marketing, sociální sítě a jejich využití z pohledu online marketingu.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

CommentLuv badge