New Media Inspiration 2012 – svatý grál internetového marketingu

Prý na základě povzdechu Josefa Šlerky vznikla myšlenka zorganizovat odbornou konferenci na téma nových médií s kvalitním obsahem. Internet Info jménem Jana Simkaniče se toho chytlo a tak vznikl nápad na jednodenní konferenci pod názvem New Media Inspiration. Nebudu to protahovat, asi to šlo vytušit už z nadpisu. Ta konference byla skvělá. I mé kritické oko nenašlo sebemenší kaz či šmouhu. Srovnával jsem to s Webexpem, i když mě loňské Webexpo uchvátilo, pro internetové marketéry to tématicky nebylo to pravé ořechové. Kdežto tady. Tohle bylo báječné. Chtěl jsem napsat zápis z přednášek, ale zjistil jsme, že to vlastně není třeba. Prezentace pomalu raší na internetu jak houby po dešti, komentáře na blozích také a twitter feed #nmi12 mluví výmluvněji než já. Proto jsem připravil alespoň aktualizovaný seznam všech komentářů k proběhlé konferenci jakou součást tohoto příspěvku:

Twitter feed hashtagu #nmi12

http://www.klaboseni.cz/result.php?hledane=%23nmi12&fromuser=&filtrspam=true&exact=presne&klout=&rt_status=odstranit&linky_status=&od=&do=&titledate=

Fotografie z New Media Inspiration

Prezentace

Příspěvky na blozích a jiné články

Videa z konference New Media Inspiration

Oficiální odkazy

Poslední aktualizace: 28.1.2012 v 16:17

24896 zhlédnutí (celkově) 27 zhlédnutí (dnes)
Ohodnoťte článek

Sdílením buduješ SEO!Share on Facebook
Facebook
0Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Buffer this page
Buffer
Pavel Ungr
Věnuji se SEO již 13 let od roku 2004. Z Et netery jsem nastoupil do Ataxa a následně do H1.cz. Od roku 2009 pracuji jako profesionální SEO konzultant a od roku 2013 jsem na volné noze. Vedu SEO školení a pravidelně publikuji zejména o internetovém marketingu a přednáším.Baví mě SEO experimenty a propaguji SEO jako tvorbu zajímavého a kvalitního obsahového webu který je primárně prospěšný pro uživatele a technicky přístupný.. Krom SEO se aktivně zajímá o UX, obsahový marketing, sociální sítě a jejich využití z pohledu online marketingu.

komentáře 2

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

CommentLuv badge