LIM 2015 – návrat na místo činu

Po 2 letech jsem se vrátil na marketingovou akci Marka Prokopa, kterou známe pod zkratkou LIM. Před 2 lety jsem tam byl jako zaměstnanec H1.cz. Tento rok jako nezávislý konzultant na volné noze. I po 2 letech jsem si tuto marketingovou dovolenou báječně užil. Pro ty kdo nevědí – Léto s internetovým marketingem #lim15 je čtyřdenní marketingová akce v nádherném prostředí golfového resortu Malevil. Kdo chce chodí na připravený program, kdo nechce užívá si bazénu, skvělé restaurace, čtyřkolek, hraje golf nebo plážový volejbal nebo se prostě fláká a relaxuje.

CNfyeMvUwAAGyWS

Program 2015

Letošní program byl hodně o řízení firmy a jejím marketingu, efektivitě a strategii. Nejzajímavější byly příspěvky Tomáše Potěšila a Davida Špinara, zejména jejich duel a to hlavně kvůli otevřenosti a upřímnosti. Řešilo se, zda je lepší pracovat z domu nebo mít kanceláře, jestli mít systém odměňování za výkon nebo spíše paušál. Jak se tvoří firemní kultura a jak je důležitá role majitele firmy.

Co se týče úspěšných e-commerce projektů, nabyl jsem názoru, že je to spíše o náhodě a testování, než o sofistikované strategii. Přišlo mi, že že úspěch je často spíše náhoda:-)

Příští ročník?

Nevím jestli se mi podaří jet i příští rok. Rád bych. Pokud zvažujete zda jet, mám tu pro vás pár bodů:

  • Připravte si si cca 15 000 Kč za registraci na akci, ubytování, jídlo a pití.
  • To co dává maximálně smysl je networking po večerech, nocích (i ránech:-)), takže počítejte s tím, že se moc nevyspíte a dost vypijete.
    2015-08-30_14-00-24
  • Nejspíše nezvládnete program jako celek, zejména pokud nebudete zanedbávat networking.
  • Networking! Sushi show! Rauty! Pokecáte si zcela neformálně a seznámíte se s klienty, majiteli firem, konzultanty a řeknu vám, že pokecat do 2 ráno s Tomášem Potěšilem, Vilémem Rubešem nebo Markem Prokopem je fakt nenahraditelné.
16843 zhlédnutí (celkově) 3 zhlédnutí (dnes)
Ohodnoťte článek

Sdílením buduješ SEO!Share on Facebook
Facebook
0Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Buffer this page
Buffer
Pavel Ungr
Věnuji se SEO již 13 let od roku 2004. Z Et netery jsem nastoupil do Ataxa a následně do H1.cz. Od roku 2009 pracuji jako profesionální SEO konzultant a od roku 2013 jsem na volné noze. Vedu SEO školení a pravidelně publikuji zejména o internetovém marketingu a přednáším.Baví mě SEO experimenty a propaguji SEO jako tvorbu zajímavého a kvalitního obsahového webu který je primárně prospěšný pro uživatele a technicky přístupný.. Krom SEO se aktivně zajímá o UX, obsahový marketing, sociální sítě a jejich využití z pohledu online marketingu.

komentáře 2

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

CommentLuv badge