Jaké jsou faktory hodnocení stránek dle Mozu pro rok 2013

Moz vypublikoval zajímavou studii o korelacích faktorů, které vyhledávače používají pro hodnocení stránek. Důležité je nezaměňovat v této studii pojem kauzalita a korelace, ale i když tato studie nezobrazuje kauzalitu, ukazuje nám směr. Třeba to, že ze sociálních signálů má největší korelaci  počet +1. Což je dost v kontrastu se studií New Study Finds Google+ Shares Don’t Cause Higher Search Rankings. A teď babo raď. Zajímavá je negativní korelace Authorshipu nebo AdSense na stránce nebo velké obrázky a videa na stránce. Nebudu vás, ale už zdržovat od zajímavého čtení.

17661 zhlédnutí (celkově) 6 zhlédnutí (dnes)
Jaké jsou faktory hodnocení stránek dle Mozu pro rok 2013
Ohodnoťte článek

Sdílením buduješ SEO!Share on Facebook
Facebook
0Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Buffer this page
Buffer
Pavel Ungr
Věnuji se SEO již 13 let od roku 2004. Z Et netery jsem nastoupil do Ataxa a následně do H1.cz. Od roku 2009 pracuji jako profesionální SEO konzultant a od roku 2013 jsem na volné noze. Vedu SEO školení a pravidelně publikuji zejména o internetovém marketingu a přednáším.Baví mě SEO experimenty a propaguji SEO jako tvorbu zajímavého a kvalitního obsahového webu který je primárně prospěšný pro uživatele a technicky přístupný.. Krom SEO se aktivně zajímá o UX, obsahový marketing, sociální sítě a jejich využití z pohledu online marketingu.

komentářů 6

  1. vôbec som nečakal, že facebook lajky a shares majú ževraj až taký vysoký význam ako sa tu píše. odkazy z twitteru nemajú žiadnú silu ?

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

CommentLuv badge