Jaké bylo Školení zákaznické podpory Maria Roženského

Proč SEO specialista navštěvuje školení zákaznické podpory? Protože SEO není možné v současném světě oddělovat do dalších kanálů online marketingu a vše souvisí se vším. Proto jsem školení rád navštívil a ještě živě blogoval z akce (najdete pod článkem).

Školení je určené pro lidi, které o zákaznické podpoře moc neví a nebo ji neřeší. I když pro mě to nebylo téma, které jako nezávislý specialista často řeším, bylo zajímavé vidět, co by měly značky řešit a neřeší. Protože i tím, dokážu svým klientům více pomáhat.

Školení vedl znamý specialista na affiliate a zákaznickou podporu, autor knihy a mnoha webinářů Mario Roženský. Díky tomu bylo zaručeno, že školení bude zajímavé a lákavé. Mario je skvělý a vstřícný řečník.

Takto vypadala osnova:

Zajímavé bylo, že si před školením Maria anonymně otestoval zákaznickou podporu všech účastníků, včetně mě a jednotlivé případy jsme pak rozebírali. Což bylo pochopitelně hodně přínosné a zajímavé.

Co je fajn, že jsme jako účastníci dostali opravdu hodně materiálů, i ty které na webu nejsou napsané.

Myslím, že školení je přínosné, pro kohokoliv kdo toto téma moc neřeší a ukazuje, co je třeba všechno udělat. Školení určitě doporučuju a pro žrouty – je na příjemném místě v centru a v ceně je i jak fajn občerstvení i velmi chutný oběd.

Více asi psát nebudu, konkrétní tipy najdete níže v livebloggingu a pokud vás to zaujalo, můžete se na školení zákaznické podpory přihlásit.

Summary
Review Date
Reviewed Item
Školení péče o zákazníky
Author Rating
51star1star1star1star1star
2375 zhlédnutí (celkově) 2 zhlédnutí (dnes)
Sdílením buduješ SEO!Share on Facebook
Facebook
0Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on Google+
Google+
0Share on LinkedIn
Linkedin
0Buffer this page
Buffer
Pavel Ungr
Věnuji se SEO již 13 let od roku 2004. Z Et netery jsem nastoupil do Ataxa a následně do H1.cz. Od roku 2009 pracuji jako profesionální SEO konzultant a od roku 2013 jsem na volné noze. Vedu SEO školení a pravidelně publikuji zejména o internetovém marketingu a přednáším.Baví mě SEO experimenty a propaguji SEO jako tvorbu zajímavého a kvalitního obsahového webu který je primárně prospěšný pro uživatele a technicky přístupný.. Krom SEO se aktivně zajímá o UX, obsahový marketing, sociální sítě a jejich využití z pohledu online marketingu.

komentáře 3

  1. Rád bych se zeptal, jaká je tvá zkušenost se zákaznickou podporou u SEO služeb? Zkoušel jsi někdy třeba online chat, nebo nějaký jiný nástroj na zvýšení zákaznické péče?

    1. Já to považuju za zbytečné, jsem neustále online na Facebooku, Twitteru či kdekoliv jinde, na maily odpovídám obratem, takže mi to nedává smysl

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

CommentLuv badge