Jak zjistit indexaci URL na Google když zrušil operátor info:?

Google nemá dobré období, po sérii velkých chyb a komunikačních selhání bez předchozího upozornění ruší důležité funkce vyhledávače pro SEO. Jednou z nich je i operátor info: pomocí kterého jste si mohli ověřovat, zda URL v indexu. Tuto funkci zrušil 26. března.

Jak zjistit indexaci URL v Google?

Indexaci URL v Google nejpřesněji zjistíte pomocí nové Search Console a její inspect tool. Momentálně Google neposkytuje žádné automatizované řešení pro více URL najednou ani způsob jak testovat URL pro doménu, pro kterou nemáte v Search Console přístup.

Screenshot z Inspect Tool v Search Console.

Pro automatizované zjištění indexace používám Index checker v Marketing Mineru, který toto umí vyřešit.

Hromadná kontrola indexace v Marketing Mineru

Alternativní způsob kontroly indexace

Pokud potřebujete zjistit indexace URL, kte které nemáte Search Console, používám tyto 2 metody:

URL do vyhledávání

Prostě vložte URL do vyhledávacího políčka:

Kombinace operátorů site: a inurl:

Omezte si pomocí operátorů site: vyhledávání na doménu a pomocí dalšího operátoru inurl: unikátně specifikujte dotaz. Tedy například:

site:blog.bloxxter.cz inurl:nefunguje-vam-stara-search-console-mam-reseni

Máte další funkční postup? Budu rád, když ho doplníte v komentářích.

3868 zhlédnutí (celkově) 3 zhlédnutí (dnes)
Jak zjistit indexaci URL na Google když zrušil operátor info:?
1 (20%) 3 vote[s]

Sdílením buduješ SEO!Share on Facebook
Facebook
0Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Buffer this page
Buffer
Pavel Ungr
Věnuji se SEO již 13 let od roku 2004. Z Et netery jsem nastoupil do Ataxa a následně do H1.cz. Od roku 2009 pracuji jako profesionální SEO konzultant a od roku 2013 jsem na volné noze. Vedu SEO školení a pravidelně publikuji zejména o internetovém marketingu a přednáším.Baví mě SEO experimenty a propaguji SEO jako tvorbu zajímavého a kvalitního obsahového webu který je primárně prospěšný pro uživatele a technicky přístupný.. Krom SEO se aktivně zajímá o UX, obsahový marketing, sociální sítě a jejich využití z pohledu online marketingu.

1 komentář

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

CommentLuv badge