Jak správně poslat žádost o nové posouzení webu u Google (reconsideration request)

Žádost o nové posouzení webuV době, kdy mohou být weby zasaženy penalizacemi na základě aktualizací Panda a Penguin, můžeme častěji než dříve řešit nové žádosti o posouzení webu u vyhledávače Google. Google nikde nepíše, jak by žádost přesně měla vypadat, naštěstí Matt Cutts je sdílnější a proto si můžeme říct, jak by správně měla taková žádost vypadat. Musíte být přihlášení do svého Google/Google Webmaster Tools účtu a pak stačí přejít na URL https://www.google.com/webmasters/tools/reconsideration

  1. Napište Google, že nepovolené techniky dle pokynů pro webmastery už neděláte. Buďte konkrétní a napište co jste dělali a že to už vážně neděláte. Pošlete konkrétní případy URL, kde si mohou ověřit, že říkáte pravdu.
  2. Dejte Google jasnou záruku, že se to už nebude opakovat. Buďte co nejvíce konkrétní a pošlete seznam věcí, které budete dělat nyní a které jste už udělali (například seznam webů, které jste kontaktovali). Buďte co nejkonkrétnější a ideálně pošlete novou SEO strategii, které se budete držet.
  3. Obecně – dejte Google maximum informací o tom, co jste dělali a už neděláte, jak to budete dělat nyní a že se vám dá věřit. Odkazy na maximum informací v Google Docs a Google spreadsheet jsou super. Musíte prostě Google přesvědčit, že se vám dá věřit a že nepoužíváte věci jako jsou sítě webů, patičky aj.

19401 zhlédnutí (celkově) 6 zhlédnutí (dnes)
Jak správně poslat žádost o nové posouzení webu u Google (reconsideration request)
Ohodnoťte článek

Sdílením buduješ SEO!Share on Facebook
Facebook
0Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Buffer this page
Buffer
Pavel Ungr
Věnuji se SEO již 13 let od roku 2004. Z Et netery jsem nastoupil do Ataxa a následně do H1.cz. Od roku 2009 pracuji jako profesionální SEO konzultant a od roku 2013 jsem na volné noze. Vedu SEO školení a pravidelně publikuji zejména o internetovém marketingu a přednáším.Baví mě SEO experimenty a propaguji SEO jako tvorbu zajímavého a kvalitního obsahového webu který je primárně prospěšný pro uživatele a technicky přístupný.. Krom SEO se aktivně zajímá o UX, obsahový marketing, sociální sítě a jejich využití z pohledu online marketingu.

komentářů 6

  1. No, je to pěkně napsáno – a zní to všechno logicky. Jenže Google se čas od časů chová dost nepochopitelně, aspoň v řazení výsledků a člověk pak doslova neví, čeho se chytit a co vlastně Googlu vyhovuje a co ne.

  2. Ono napisane je to fajn,ale myslim si,ze Google si s tym velmi hlavu nelame a urcite neprehodnoti vsetky ziadosti. Takisto osm im niekolkokrat pisal spravu o support a z 5 odpisali na 1.

  3. Sranda začíná ve chvíli, kdy zpracováváte téma, které google nemá moc rád, jako je třeba erotika nebo hazard. Pak se často docela těžko balancuje. 🙂

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

CommentLuv badge