Cukrárna U draka – špatná komunikace? Stejně to nikoho nebude zajímat.

Útočnou komunikaci na Facebook stránce Cukrárna U drakazmiňoval Dan Dočekal a celý problém i jeho možné, lepší, řešení rozebral Martin Malý. Mě ale zaujala jiná věc. Člověk s Facebookovým profilem Zdeněk Raven Luksa (známý též jako Azazel Deamon (!), buď přímo majitel nebo určitě zaměstnanec) v jednom z komentářů odpovídá na jeden komentář „U vás bych tedy nenakoupil:)“ tímto obrázkem:

10805596_816094535121613_6986937002287962436_n

Tak jsem se podíval, jak vypadá výsledek vyhledávání na brandový dotaz 6 dní po nešťastné komunikaci.

Cukrárna U Draka

 

Aktuální stav SERPu 8  dní po incidentu (30.12.2014):

Cukrárna U Draka 2

Nevím, kolik lidí to bude zajímat a kolik ne. Jen mi to připomíná příběh arogantní komunikace pizzerie La Trattoria Laura, která kdysi sídlila blízko Náměstí Míru v Praze. Už tam nesídlí.

PS: Chválím nový projekt Martina Malého Jako lidi, kde chce na podobné nešvary upozorňovat a ukazovat jak to dělat lépe. Zvědavcům vysvětluje i proč to tak chce dělat.

19515 zhlédnutí (celkově) 3 zhlédnutí (dnes)
Cukrárna U draka – špatná komunikace? Stejně to nikoho nebude zajímat.
Ohodnoťte článek

Sdílením buduješ SEO!Share on Facebook
Facebook
0Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Buffer this page
Buffer
Pavel Ungr
Věnuji se SEO již 13 let od roku 2004. Z Et netery jsem nastoupil do Ataxa a následně do H1.cz. Od roku 2009 pracuji jako profesionální SEO konzultant a od roku 2013 jsem na volné noze. Vedu SEO školení a pravidelně publikuji zejména o internetovém marketingu a přednáším.Baví mě SEO experimenty a propaguji SEO jako tvorbu zajímavého a kvalitního obsahového webu který je primárně prospěšný pro uživatele a technicky přístupný.. Krom SEO se aktivně zajímá o UX, obsahový marketing, sociální sítě a jejich využití z pohledu online marketingu.

komentářů 8

  1. Teď můžeš Pavle udělat ještě další test, kam všude už se dostal překlep „komunice“ v nadpise článku 😉

  2. Taký obrázok sa môže veľmi dobre hodiť do hociakej konverzácie, ale určite nie ked sa jedná o brand niečoho a negatívne recenzie. Lebo ľudia aj ktorý v tej cukrarni nikdy neboli ale videli jednu negatívnu recenziu sami začnú šíriť negatívne recenzie o tom ako tam je zle.

  3. Jo, tak to mě dost pobavilo. Ale ono už podle toho jména – „démon na druhou“ – se dalo čekat, že to nedopadne s tou komunikací dobře. Čili jestli je přísnej metalista, budeme se mít ještě s jeho komunikací na co těšit.
    Ještě teď si ale říkám, jak je možné, že mi ten nový blog Martina Malého unikl. I když dle nic je to mladý projekt. Kažopádně, díky Pavle!

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

CommentLuv badge