Co způsobí rozmach obsahové marketingu?

Obsahový marketing zažívá nebývalý rozmach. Obsahoví stratégové, grafici, datoví analytici a žurnalisti mají více práce než kdy dříve. Společnosti investují do svých SEO rozpočtů stále více. Bude vznikat spousta obsahu. Toho dobrého, ale mnohem více i toho špatného. Nebývalý rozmach zažije i obsahový spam a zavalí nás tuny pochybného obsahu. Zopakuje se podobná situace jako po spuštění algoritmu Google Caffeine který zlepšoval možnosti indexace Google.

Lidé budou nespokojení s výsledky hledání. Nenajdou to co hledali právě kvůli tunám obsahu. A Google opět zakročí. Vytuněná Google Panda opět přijde a zasáhne. Takže si to s tím „kvalitním“ obsahem dobře rozmyslete.

13041 zhlédnutí (celkově) 24 zhlédnutí (dnes)
Sdílením buduješ SEO!Share on Facebook0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Share on LinkedIn0Buffer this page
Pavel Ungr
Věnuji se SEO již 13 let od roku 2004. Z Et netery jsem nastoupil do Ataxa a následně do H1.cz. Od roku 2009 pracuji jako profesionální SEO konzultant a od roku 2013 jsem na volné noze. Vedu SEO školení a pravidelně publikuji zejména o internetovém marketingu a přednáším.Baví mě SEO experimenty a propaguji SEO jako tvorbu zajímavého a kvalitního obsahového webu který je primárně prospěšný pro uživatele a technicky přístupný.. Krom SEO se aktivně zajímá o UX, obsahový marketing, sociální sítě a jejich využití z pohledu online marketingu.

komentáře 4

  1. Jeden můj spolupracovník si dal tu práci a zmapoval všechny bezplatné eBooky. Převážná většina z nich měla hodně mizerný obsah. Je pravda, že dnes se mluví o „kvalitním obsahu“, ale málokdo si pod tím představí, co je tím myšleno. Asi bychom měli klienty více vzdělávat, jak kvalitní obsah vytvořit a hlavně poznat.

  2. I agree with your comments, the seo company performance is becoming more common, but its quality is unknown. multiple power quality may be reduced.than’k post.!

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

CommentLuv badge