Co způsobí rozmach obsahové marketingu?

Obsahový marketing zažívá nebývalý rozmach. Obsahoví stratégové, grafici, datoví analytici a žurnalisti mají více práce než kdy dříve. Společnosti investují do svých SEO rozpočtů stále více. Bude vznikat spousta obsahu. Toho dobrého, ale mnohem více i toho špatného. Nebývalý rozmach zažije i obsahový spam a zavalí nás tuny pochybného obsahu. Zopakuje se podobná situace jako po spuštění algoritmu Google Caffeine který zlepšoval možnosti indexace Google.

Lidé budou nespokojení s výsledky hledání. Nenajdou to co hledali právě kvůli tunám obsahu. A Google opět zakročí. Vytuněná Google Panda opět přijde a zasáhne. Takže si to s tím „kvalitním“ obsahem dobře rozmyslete.

6792 shlédnutí (celkově) 24 shlédnutí (dnes)
Sdílením buduješ SEO!Share on Facebook0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Share on LinkedIn0Buffer this page
Pavel Ungr
Věnuji se SEO již 10 let od roku 2004. Z Et netery jsem nastoupil do Ataxa a následně do H1.cz. Od roku 2009 pracuji jako SEO konzultant. Vedu školení o SEO. Pravidelně publikuji zejména o internetovém marketingu a přednáším. Krom SEO se aktivně zajímám o UX, obsahový marketing, sociální sítě a jejich využití z pohledu inbound marketingu. Baví mě experimenty ve stylu práce Randyho Fishkina z Mozu a propaguji SEO jako tvorbu zajímavého a kvalitního obsahového webu.

komentáře 4

  1. Jeden můj spolupracovník si dal tu práci a zmapoval všechny bezplatné eBooky. Převážná většina z nich měla hodně mizerný obsah. Je pravda, že dnes se mluví o „kvalitním obsahu“, ale málokdo si pod tím představí, co je tím myšleno. Asi bychom měli klienty více vzdělávat, jak kvalitní obsah vytvořit a hlavně poznat.

  2. I agree with your comments, the seo company performance is becoming more common, but its quality is unknown. multiple power quality may be reduced.than’k post.!

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

CommentLuv badge