Proč nepoužívat novou betu nástroje pro návrh klíčových slov

Každý kdo pracuje v oboru blízkém práci s klíčovými slovy (SEO, internetový marketing) je zvyklý používat nástroj na návrh klíčových slov od Google. Nejen kvůli návrhu nových zajímavých klíčových slov, ale hlavně kvůli získání informací o hledanosti pro daná klíčová slova.

Před časem Google spustil novou beta verzi. Zkoušel jsem ji používat, ale myslím, že nepřináší žádná zlepšení, ale pouze omezení. Důvody, proč si toto myslím, uvádím níže:

  1. Aby jste výsledný vygenerovaný seznam mohli vygenerovat, musíte být přihlášení do AdWords účtu. Proč bych měl být? Třeba mě vůbec AdWords nezajímá? Původní verze tohle omezení neměla. Fail.
  2. Nová beta je pomalejší a několikrát omezuje captchou. Fail.
  3. Vložit najednou můžete pouze 100 slov nebo frází. Fail.
  4. Nemůžete zjistit hledanost pouze vámi zadaných klíčových slov. Fail.
  5. Exportovat můžete maximálně 800 klíčových slov. Fail.

Jinými slova nová beta je pouze zhoršením. Stará verze je méně omezená, je rychlejší a má pro konzultanta či analytika mnohem větší přínos.

5436 shlédnutí (celkově) 27 shlédnutí (dnes)
Sdílením buduješ SEO!Share on Facebook0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Share on LinkedIn0Buffer this page
Pavel Ungr
Věnuji se SEO již 10 let od roku 2004. Z Et netery jsem nastoupil do Ataxa a následně do H1.cz. Od roku 2009 pracuji jako SEO konzultant. Vedu školení o SEO. Pravidelně publikuji zejména o internetovém marketingu a přednáším. Krom SEO se aktivně zajímám o UX, obsahový marketing, sociální sítě a jejich využití z pohledu inbound marketingu. Baví mě experimenty ve stylu práce Randyho Fishkina z Mozu a propaguji SEO jako tvorbu zajímavého a kvalitního obsahového webu.

komentáře 3

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

CommentLuv badge