Na co jsme si nedali pozor při organizaci SEOUX

Jakkoliv bylo turné SEOUX úspěšné, při jeho organizaci jsme udělali dost věcí, které byly – ano, přiznejme si to – chyby, které už nechceme opakovat. A doporučujeme, nedějte je ani vy. Takže po článku, kde vysvětlujeme jak jsme dělali SEOUX, přichází náš druhý společný článek s „failstory“ o organizaci SEOUX, který najdete pro změnu na blogu Honzy Kvasničky.

Já jsem toto téma zpracoval do přednášky, o které jsem mluvil na vsetínském Barcampu 2016 ve Zlíně (video bude!).

Slidy z přednášky:

9694 shlédnutí (celkově) 24 shlédnutí (dnes)
Sdílením buduješ SEO!Share on Facebook0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Share on LinkedIn0Buffer this page
Pavel Ungr
Věnuji se SEO již 10 let od roku 2004. Z Et netery jsem nastoupil do Ataxa a následně do H1.cz. Od roku 2009 pracuji jako SEO konzultant. Vedu školení o SEO. Pravidelně publikuji zejména o internetovém marketingu a přednáším. Krom SEO se aktivně zajímám o UX, obsahový marketing, sociální sítě a jejich využití z pohledu inbound marketingu. Baví mě experimenty ve stylu práce Randyho Fishkina z Mozu a propaguji SEO jako tvorbu zajímavého a kvalitního obsahového webu.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

CommentLuv badge