LIM 2015 – návrat na místo činu

Po 2 letech jsem se vrátil na marketingovou akci Marka Prokopa, kterou známe pod zkratkou LIM. Před 2 lety jsem tam byl jako zaměstnanec H1.cz. Tento rok jako nezávislý konzultant na volné noze. I po 2 letech jsem si tuto marketingovou dovolenou báječně užil. Pro ty kdo nevědí – Léto s internetovým marketingem #lim15 je čtyřdenní marketingová akce v nádherném prostředí golfového resortu Malevil. Kdo chce chodí na připravený program, kdo nechce užívá si bazénu, skvělé restaurace, čtyřkolek, hraje golf nebo plážový volejbal nebo se prostě fláká a relaxuje.

CNfyeMvUwAAGyWS

Program 2015

Letošní program byl hodně o řízení firmy a jejím marketingu, efektivitě a strategii. Nejzajímavější byly příspěvky Tomáše Potěšila a Davida Špinara, zejména jejich duel a to hlavně kvůli otevřenosti a upřímnosti. Řešilo se, zda je lepší pracovat z domu nebo mít kanceláře, jestli mít systém odměňování za výkon nebo spíše paušál. Jak se tvoří firemní kultura a jak je důležitá role majitele firmy.

Co se týče úspěšných e-commerce projektů, nabyl jsem názoru, že je to spíše o náhodě a testování, než o sofistikované strategii. Přišlo mi, že že úspěch je často spíše náhoda:-)

Příští ročník?

Nevím jestli se mi podaří jet i příští rok. Rád bych. Pokud zvažujete zda jet, mám tu pro vás pár bodů:

  • Připravte si si cca 15 000 Kč za registraci na akci, ubytování, jídlo a pití.
  • To co dává maximálně smysl je networking po večerech, nocích (i ránech:-)), takže počítejte s tím, že se moc nevyspíte a dost vypijete.
    2015-08-30_14-00-24
  • Nejspíše nezvládnete program jako celek, zejména pokud nebudete zanedbávat networking.
  • Networking! Sushi show! Rauty! Pokecáte si zcela neformálně a seznámíte se s klienty, majiteli firem, konzultanty a řeknu vám, že pokecat do 2 ráno s Tomášem Potěšilem, Vilémem Rubešem nebo Markem Prokopem je fakt nenahraditelné.
6651 shlédnutí (celkově) 24 shlédnutí (dnes)
Sdílením buduješ SEO!Share on Facebook12Tweet about this on TwitterShare on Google+0Share on LinkedIn0Buffer this page
Pavel Ungr
Věnuji se SEO již 10 let od roku 2004. Z Et netery jsem nastoupil do Ataxa a následně do H1.cz. Od roku 2009 pracuji jako SEO konzultant. Vedu školení o SEO. Pravidelně publikuji zejména o internetovém marketingu a přednáším. Krom SEO se aktivně zajímám o UX, obsahový marketing, sociální sítě a jejich využití z pohledu inbound marketingu. Baví mě experimenty ve stylu práce Randyho Fishkina z Mozu a propaguji SEO jako tvorbu zajímavého a kvalitního obsahového webu.

komentáře 2

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

CommentLuv badge