Jaké bylo Školení zákaznické podpory Maria Roženského

Proč SEO specialista navštěvuje školení zákaznické podpory? Protože SEO není možné v současném světě oddělovat do dalších kanálů online marketingu a vše souvisí se vším. Proto jsem školení rád navštívil a ještě živě blogoval z akce (najdete pod článkem).

Školení je určené pro lidi, které o zákaznické podpoře moc neví a nebo ji neřeší. I když pro mě to nebylo téma, které jako nezávislý specialista často řeším, bylo zajímavé vidět, co by měly značky řešit a neřeší. Protože i tím, dokážu svým klientům více pomáhat.

Školení vedl znamý specialista na affiliate a zákaznickou podporu, autor knihy a mnoha webinářů Mario Roženský. Díky tomu bylo zaručeno, že školení bude zajímavé a lákavé. Mario je skvělý a vstřícný řečník.

Takto vypadala osnova:

Zajímavé bylo, že si před školením Maria anonymně otestoval zákaznickou podporu všech účastníků, včetně mě a jednotlivé případy jsme pak rozebírali. Což bylo pochopitelně hodně přínosné a zajímavé.

Co je fajn, že jsme jako účastníci dostali opravdu hodně materiálů, i ty které na webu nejsou napsané.

Myslím, že školení je přínosné, pro kohokoliv kdo toto téma moc neřeší a ukazuje, co je třeba všechno udělat. Školení určitě doporučuju a pro žrouty – je na příjemném místě v centru a v ceně je i jak fajn občerstvení i velmi chutný oběd.

Více asi psát nebudu, konkrétní tipy najdete níže v livebloggingu a pokud vás to zaujalo, můžete se na školení zákaznické podpory přihlásit.

Summary
Review Date
Reviewed Item
Školení péče o zákazníky
Author Rating
51star1star1star1star1star
1334 zhlédnutí (celkově) 1 zhlédnutí (dnes)
Sdílením buduješ SEO!Share on Facebook0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Share on LinkedIn0Buffer this page
Pavel Ungr 10. 10. 201713:35

Buďte tvrdí na procesy a měcí na lidi.

Pavel Ungr 10. 10. 201713:16

Většina zákazníků čeká odpověď na e-mail do 8 hodin, na sociálních sítích do 30 minut, chat do pár sekund.

Pavel Ungr 10. 10. 201713:05

Ukázka špatné zákaznické podpory 🙂 https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10205159759255715&set=a.1137926570484.2020622.1296988124&type=3&theater

Pavel Ungr 10. 10. 201713:01

Co se nedá změřit se nedá zlepšít.

Pavel Ungr 10. 10. 201712:41

Problémy s fake recenzemi Google ani Facebook nedokáže řešit.

Pavel Ungr 10. 10. 201712:29

Získávejte honocení na Heuréce, gacebooku, Google i jinde.

Pavel Ungr 10. 10. 201712:04

I autumatické maily polidšťujte.

Pavel Ungr 10. 10. 201710:46

Víte co je NPS? Net promoter score https://dokosiku.blogspot.cz/2015/04/jak-merime-net-promoter-score.html

Pavel Ungr 10. 10. 201710:44

Nezapomínejte monitorovat svou značku online.

Pavel Ungr 10. 10. 201710:34

Vyhledávajte si ve vyhledávačích vaši značku + podvod/zkušenosti/recenze.

Pavel Ungr 10. 10. 201710:29

Na sociálních sítích je třeba reagovat rychle.

Pavel Ungr 10. 10. 201710:26

Při výběru LiveChatu vybírejte takové které je nebo bude GDPR compliant.

Pavel Ungr 10. 10. 201710:15

LiveChat dává smysl jen když se mu dokážete věnovat.

Pavel Ungr 10. 10. 201710:03

E-mail je nejlepší způsob zákaznické podpory, s minimem neývhod a maximem výhod.

Pavel Ungr 10. 10. 201709:50

Otravní zákaznícic – buďte asertivní, ale dodržujte jasná pravidla. Pokud je to hodně nepříjemné, dává smysl o zákaznika přijít.

Pavel Ungr 10. 10. 201709:30

Odesílat newsletter z noreply@ adresy je chyba.

Pavel Ungr 10. 10. 201709:20

Jakkoliv se to zdá triviální rada, zjevně ale to, že se zákazníci nemají urážet, není obvyklé.

Pavel Ungr 10. 10. 201709:07

Jeden zodpovězený e-mail vám vydělá stovky korun.

Pavel Ungr 10. 10. 201709:00

Pokud nemůžete, nestíháte nebo to neumíte, vypněte se si možnost psát vám na Messenger na Facebooku.

Pavel Ungr 10. 10. 201708:57

67 % zákazníků je frustrováno z toho, že jim nikdo neodpovídá. 63 % je frustrováno z toho, že si je firma přesměrovává na různé kanály a musí vše vysvětlovat znovu.

Pavel Ungr 10. 10. 201708:43

Když nebudeme pečovat o zákazníky, můžeme přijít až o 30 % zákazníků.

Pavel Ungr 10. 10. 201708:33

Katastrofa je u zákaznické podpory prodejců nábytků. Informace o dodání 1 až 5 týdnů je pro zákazníka hrozné a nicneříkající.

Pavel Ungr 10. 10. 201708:31

Účastníci se předhánějí, kdo vstával dřív, rekord je 3:30 🙂

Pavel Ungr 10. 10. 201708:23

Zákaznická péče pomůže k záchraně již naštvaného zákazníka.

Pavel Ungr 10. 10. 201708:17

Mário vysvětluje, že zákaznická podpora není jen v mailu a na sociálních sítích, ale kdekoliv kde ho můžeme potkat. Heuréka, diskusní fóra nebo přímo v kamenném obchodě.

Pavel Ungr

Věnuji se SEO již 13 let od roku 2004. Z Et netery jsem nastoupil do Ataxa a následně do H1.cz. Od roku 2009 pracuji jako profesionální SEO konzultant a od roku 2013 jsem na volné noze. Vedu SEO školení a pravidelně publikuji zejména o internetovém marketingu a přednáším.Baví mě SEO experimenty a propaguji SEO jako tvorbu zajímavého a kvalitního obsahového webu který je primárně prospěšný pro uživatele a technicky přístupný.. Krom SEO se aktivně zajímá o UX, obsahový marketing, sociální sítě a jejich využití z pohledu online marketingu.

komentáře 3

  1. Rád bych se zeptal, jaká je tvá zkušenost se zákaznickou podporou u SEO služeb? Zkoušel jsi někdy třeba online chat, nebo nějaký jiný nástroj na zvýšení zákaznické péče?

    1. Já to považuju za zbytečné, jsem neustále online na Facebooku, Twitteru či kdekoliv jinde, na maily odpovídám obratem, takže mi to nedává smysl

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

CommentLuv badge