Jaké bylo Školení zákaznické podpory Maria Roženského

Proč SEO specialista navštěvuje školení zákaznické podpory? Protože SEO není možné v současném světě oddělovat do dalších kanálů online marketingu a vše souvisí se vším. Proto jsem školení rád navštívil a ještě živě blogoval z akce (najdete pod článkem).

Školení je určené pro lidi, které o zákaznické podpoře moc neví a nebo ji neřeší. I když pro mě to nebylo téma, které jako nezávislý specialista často řeším, bylo zajímavé vidět, co by měly značky řešit a neřeší. Protože i tím, dokážu svým klientům více pomáhat.

Školení vedl znamý specialista na affiliate a zákaznickou podporu, autor knihy a mnoha webinářů Mario Roženský. Díky tomu bylo zaručeno, že školení bude zajímavé a lákavé. Mario je skvělý a vstřícný řečník.

Takto vypadala osnova:

Zajímavé bylo, že si před školením Maria anonymně otestoval zákaznickou podporu všech účastníků, včetně mě a jednotlivé případy jsme pak rozebírali. Což bylo pochopitelně hodně přínosné a zajímavé.

Co je fajn, že jsme jako účastníci dostali opravdu hodně materiálů, i ty které na webu nejsou napsané.

Myslím, že školení je přínosné, pro kohokoliv kdo toto téma moc neřeší a ukazuje, co je třeba všechno udělat. Školení určitě doporučuju a pro žrouty – je na příjemném místě v centru a v ceně je i jak fajn občerstvení i velmi chutný oběd.

Více asi psát nebudu, konkrétní tipy najdete níže v livebloggingu a pokud vás to zaujalo, můžete se na školení zákaznické podpory přihlásit.

Summary
Review Date
Reviewed Item
Školení péče o zákazníky
Author Rating
51star1star1star1star1star
654 zhlédnutí (celkově) 1 zhlédnutí (dnes)
Sdílením buduješ SEO!Share on Facebook0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Share on LinkedIn0Buffer this page
Pavel Ungr 10. 10. 201713:35

Buďte tvrdí na procesy a měcí na lidi.

Pavel Ungr 10. 10. 201713:16

Většina zákazníků čeká odpověď na e-mail do 8 hodin, na sociálních sítích do 30 minut, chat do pár sekund.

Pavel Ungr 10. 10. 201713:05

Ukázka špatné zákaznické podpory 🙂 https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10205159759255715&set=a.1137926570484.2020622.1296988124&type=3&theater

Pavel Ungr 10. 10. 201713:01

Co se nedá změřit se nedá zlepšít.

Pavel Ungr 10. 10. 201712:41

Problémy s fake recenzemi Google ani Facebook nedokáže řešit.

Pavel Ungr 10. 10. 201712:29

Získávejte honocení na Heuréce, gacebooku, Google i jinde.

Pavel Ungr 10. 10. 201712:04

I autumatické maily polidšťujte.

Pavel Ungr 10. 10. 201710:46

Víte co je NPS? Net promoter score https://dokosiku.blogspot.cz/2015/04/jak-merime-net-promoter-score.html

Pavel Ungr 10. 10. 201710:44

Nezapomínejte monitorovat svou značku online.

Pavel Ungr 10. 10. 201710:34

Vyhledávajte si ve vyhledávačích vaši značku + podvod/zkušenosti/recenze.

Pavel Ungr 10. 10. 201710:29

Na sociálních sítích je třeba reagovat rychle.

Pavel Ungr 10. 10. 201710:26

Při výběru LiveChatu vybírejte takové které je nebo bude GDPR compliant.

Pavel Ungr 10. 10. 201710:15

LiveChat dává smysl jen když se mu dokážete věnovat.

Pavel Ungr 10. 10. 201710:03

E-mail je nejlepší způsob zákaznické podpory, s minimem neývhod a maximem výhod.

Pavel Ungr 10. 10. 201709:50

Otravní zákaznícic – buďte asertivní, ale dodržujte jasná pravidla. Pokud je to hodně nepříjemné, dává smysl o zákaznika přijít.

Pavel Ungr 10. 10. 201709:30

Odesílat newsletter z noreply@ adresy je chyba.

Pavel Ungr 10. 10. 201709:20

Jakkoliv se to zdá triviální rada, zjevně ale to, že se zákazníci nemají urážet, není obvyklé.

Pavel Ungr 10. 10. 201709:07

Jeden zodpovězený e-mail vám vydělá stovky korun.

Pavel Ungr 10. 10. 201709:00

Pokud nemůžete, nestíháte nebo to neumíte, vypněte se si možnost psát vám na Messenger na Facebooku.

Pavel Ungr 10. 10. 201708:57

67 % zákazníků je frustrováno z toho, že jim nikdo neodpovídá. 63 % je frustrováno z toho, že si je firma přesměrovává na různé kanály a musí vše vysvětlovat znovu.

Pavel Ungr 10. 10. 201708:43

Když nebudeme pečovat o zákazníky, můžeme přijít až o 30 % zákazníků.

Pavel Ungr 10. 10. 201708:33

Katastrofa je u zákaznické podpory prodejců nábytků. Informace o dodání 1 až 5 týdnů je pro zákazníka hrozné a nicneříkající.

Pavel Ungr 10. 10. 201708:31

Účastníci se předhánějí, kdo vstával dřív, rekord je 3:30 🙂

Pavel Ungr 10. 10. 201708:23

Zákaznická péče pomůže k záchraně již naštvaného zákazníka.

Pavel Ungr 10. 10. 201708:17

Mário vysvětluje, že zákaznická podpora není jen v mailu a na sociálních sítích, ale kdekoliv kde ho můžeme potkat. Heuréka, diskusní fóra nebo přímo v kamenném obchodě.

Pavel Ungr
Věnuji se SEO již 13 let od roku 2004. Z Et netery jsem nastoupil do Ataxa a následně do H1.cz. Od roku 2009 pracuji jako profesionální SEO konzultant a od roku 2013 jsem na volné noze. Vedu SEO školení a pravidelně publikuji zejména o internetovém marketingu a přednáším.Baví mě SEO experimenty a propaguji SEO jako tvorbu zajímavého a kvalitního obsahového webu který je primárně prospěšný pro uživatele a technicky přístupný.. Krom SEO se aktivně zajímá o UX, obsahový marketing, sociální sítě a jejich využití z pohledu online marketingu.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

CommentLuv badge