Infografiky mohou být dobrým zdrojem odkazů a popularity … nebo ne?

Určitě ano, jedna z metod inbound marketingu a datové žurnalistiky infografiky využívá. Dneska odstartovala svou premiéru politická infografika Jana Fischera.

Nelíbí se mi. Je to poměrně nic neříkající marketingový blábol. Marek Prokop poměrně přesně srovnává s infografikami Barracka Obamy:

Toto srovnání dodává české infografice tragikomický rozměr. Třešničkou na dortu je již jen “vylepšená” verze od Vojtěch ק. šířící se po sociálních sítích:

Takže opět se ukazuje známá pravda, že než něco udělat narychlo, levně a špatně, je lepší si počkat a připlatit. Aneb – nejsme tak bohatí, abychom si mohli kupovat levné věci. Protože… kdo dá nyní dohromady pošramocenou pověst díky této odfláknuté infografice a parodiím na ni?

Podobné články: Prezidentská volba ve vyhledávačích: nejvíc lidi hledali Okamuru, za poslední půlrok vede Franz

11677 zhlédnutí (celkově) 15 zhlédnutí (dnes)
Sdílením buduješ SEO!Share on Facebook0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Share on LinkedIn0Buffer this page
Pavel Ungr
Věnuji se SEO již 13 let od roku 2004. Z Et netery jsem nastoupil do Ataxa a následně do H1.cz. Od roku 2009 pracuji jako profesionální SEO konzultant a od roku 2013 jsem na volné noze. Vedu SEO školení a pravidelně publikuji zejména o internetovém marketingu a přednáším.Baví mě SEO experimenty a propaguji SEO jako tvorbu zajímavého a kvalitního obsahového webu který je primárně prospěšný pro uživatele a technicky přístupný.. Krom SEO se aktivně zajímá o UX, obsahový marketing, sociální sítě a jejich využití z pohledu online marketingu.

1 komentář

  1. No infografiky jsou momentálně hodně v kurzu a spousta medií (nejen na netu) je často využívá.

    Je to líbivé a jednoduché.

    Tedy pro běžného čtenáře, diváka ideální

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

CommentLuv badge