Infografiky mohou být dobrým zdrojem odkazů a popularity … nebo ne?

Určitě ano, jedna z metod inbound marketingu a datové žurnalistiky infografiky využívá. Dneska odstartovala svou premiéru politická infografika Jana Fischera.

Nelíbí se mi. Je to poměrně nic neříkající marketingový blábol. Marek Prokop poměrně přesně srovnává s infografikami Barracka Obamy:

Toto srovnání dodává české infografice tragikomický rozměr. Třešničkou na dortu je již jen “vylepšená” verze od Vojtěch ק. šířící se po sociálních sítích:

Takže opět se ukazuje známá pravda, že než něco udělat narychlo, levně a špatně, je lepší si počkat a připlatit. Aneb – nejsme tak bohatí, abychom si mohli kupovat levné věci. Protože… kdo dá nyní dohromady pošramocenou pověst díky této odfláknuté infografice a parodiím na ni?

Podobné články: Prezidentská volba ve vyhledávačích: nejvíc lidi hledali Okamuru, za poslední půlrok vede Franz

5555 shlédnutí (celkově) 24 shlédnutí (dnes)
Sdílením buduješ SEO!Share on Facebook11Tweet about this on TwitterShare on Google+0Share on LinkedIn0Buffer this page
Pavel Ungr
Věnuji se SEO již 10 let od roku 2004. Z Et netery jsem nastoupil do Ataxa a následně do H1.cz. Od roku 2009 pracuji jako SEO konzultant. Vedu školení o SEO. Pravidelně publikuji zejména o internetovém marketingu a přednáším. Krom SEO se aktivně zajímám o UX, obsahový marketing, sociální sítě a jejich využití z pohledu inbound marketingu. Baví mě experimenty ve stylu práce Randyho Fishkina z Mozu a propaguji SEO jako tvorbu zajímavého a kvalitního obsahového webu.

1 komentář

  1. No infografiky jsou momentálně hodně v kurzu a spousta medií (nejen na netu) je často využívá.

    Je to líbivé a jednoduché.

    Tedy pro běžného čtenáře, diváka ideální

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

CommentLuv badge