Hříchy nového fulltextu Seznamu

Seznam nasadil včera nového bota 3.0. Opět mě děsí co zase budou dalšího půlroku ladit. Chtěl bych být optimista. Rád bych podpořil český produkt, ale …. Ale Seznam začíná mít podobnou image jako Microsoft. Cokoliv co dělá u fulltextu nedokáže udělat napoprvé dobře.

Podívejme se na příklad. Zkuste si vyhledat (stav k 27.5.2011) vyhledat slovo PPC na Seznamu:

A porovnejte s výsledkem na Google:

A pro jistotu zkuste i Bing:

Myslím, že k hodnocení relevance dotazu od  algoritmu Seznamu není co dodat.

Díky za upozornění Jardovi Hlavinkovi.

5387 shlédnutí (celkově) 24 shlédnutí (dnes)
Sdílením buduješ SEO!Share on Facebook0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Share on LinkedIn0Buffer this page
Pavel Ungr
Věnuji se SEO již 10 let od roku 2004. Z Et netery jsem nastoupil do Ataxa a následně do H1.cz. Od roku 2009 pracuji jako SEO konzultant. Vedu školení o SEO. Pravidelně publikuji zejména o internetovém marketingu a přednáším. Krom SEO se aktivně zajímám o UX, obsahový marketing, sociální sítě a jejich využití z pohledu inbound marketingu. Baví mě experimenty ve stylu práce Randyho Fishkina z Mozu a propaguji SEO jako tvorbu zajímavého a kvalitního obsahového webu.

komentáře 3

  1. .U Facebooku je to ov em jen v chozi chovani ktere m ete zm nit pomoci seznam . Nezavisle na tom koho mate v p atelich uvidite p isp vky jen t ch ktere mate v seznamu Sledovat. …Komunitni projekt sice zatim nedosahuje uplnosti komer nich map p esto v ak nabizi n kolik u ite n ch funkci ktere byste na papirov ch turistick ch mapach nebo on-line mapach Seznamu a Googlu hledali marn ..

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

CommentLuv badge