E-book Michala Kubíčka 50 způsobů, jak získat zpětný odkaz je dobrý

Michala Kubíčka znám a sleduji už nějakou dobu, bohužel jsme se zatím nepotkali osobně. Jeho první 2 knihy o SEO jsem si koupil. Pečlivě pročetl a po nějaké době na ně nadával. Na ty knihy mám totiž ambivalentní názor. Jsou nejlepší v češtině. Protože jsou jediné. Spousta doporučení není vážně dobrá a brána doslova by mohla být nebezpečná . Proto jsem s napětím očekával tuto e-knihu. A to, že korekturu dělal Plaváček, to byl příslib kvalitně odvedené práce.

Opravdu je to tak. Ta kniha je výsledkem dobře odvedené práce. A to, že jsem tam i já našel pár dobrých a zajímavých tipů je známkou toho, že neprohloupíte, pokud si knihu za pár korun koupíte.

Kniha má sice 90 stran, ale velký font z ní dělá stránku s mnohem menším počtem stránek. Odhaduji 40 – 50 normostran. Ani zpracování není nijak oslňující a sám jsem narazil na formátovací, typografické a jiné chyby. Ty ale díky přínosnému obsahu oželíte.

Moc se mi líbí, že na začátku je seznam nejčastějších dotazů ohledně SEO a linkbuildingu, a protože se mě lidé často ptají a sám SEO školím, mohu potvrdit, že Michal vybral dobré, časté a praktické dotazy. Poté následuje část se samotnými tipy na linkbuilding. Určitě bychom jich našli mnohem víc, ale to neznamená, že jich není dost. U linkbuildingu totiž platí, že seznam metod nikdy nekončí a stále můžeme kreativně nalézat nové. S Michalem bych se jen neshodl s označením přínosnosti a efektivity některých metod. Například Placlu rozhodně nepovažuji za efektivní (osobně ji aktuálně považuji za sklad MFA webů) a ani výměna odkazů v poměru investovaný čas x získané kvalitní odkazy podle mne není nic moc. Takových odlišně hodnotících případů bychom našli určitě více.

Moc se mi líbí styl, kterým Michal píše. Je přístupný lidem, čtivý a není plný anglicismů a dalších „english-like“ termínů. Píše tak, aby text byl pochopitelný i pro méně zkušené. Což je myslím i cílovka této knihy – je ideální pro začátečníky a mírně pokročilé. Pro specialisty, co se věnují úspěšně oboru delší dobu, už to nebude nic zásadního, ale rozhodně neurazí.

E-kniha 50 způsobů, jak získat zpětný odkaz, se mi líbí a rád bych vám ji za pouhých 5 dobrých piv (199 Kč) doporučil ke koupi v PDF. Pokud se vám to zdá hodně, můžete si ji stáhnout i na uloz.to nebo získat různě na českém internetu slevový poukaz.

Další recenze nebo informace o knize

PS: Knihu mi Michal poslal zdarma s tím, že napíšu recenzi. Nijak se nevyjadřoval o stylu recenze a ani to ničím nepodmiňoval. To samé bych napsal i bez tohoto příjemného dárku.

6972 shlédnutí (celkově) 24 shlédnutí (dnes)
Sdílením buduješ SEO!Share on Facebook0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Share on LinkedIn0Buffer this page
Pavel Ungr
Věnuji se SEO již 10 let od roku 2004. Z Et netery jsem nastoupil do Ataxa a následně do H1.cz. Od roku 2009 pracuji jako SEO konzultant. Vedu školení o SEO. Pravidelně publikuji zejména o internetovém marketingu a přednáším. Krom SEO se aktivně zajímám o UX, obsahový marketing, sociální sítě a jejich využití z pohledu inbound marketingu. Baví mě experimenty ve stylu práce Randyho Fishkina z Mozu a propaguji SEO jako tvorbu zajímavého a kvalitního obsahového webu.

komentářů 7

  1. túto knihu som celú ešte nedočítal, ale dala mi už dosť veľa vedomosti v oblasti linkbuildingu, kedže som ešte začiatočník, dúfam že v blízkej dobe sa napíše ešte veľa podobných a dobrých kníh

  2. Já jsem už pár knih od Michala přečetl. Vždy to pro mě byl velký přínos. Každý kdo se zabývá touto problematikou by si měl tyto knihy přečíst.

  3. V češtině nevyšlo k této problamatice zase tolik zajímavých knih, aby si jí každý za jednu lavinku (za 199 Kč) nemohl koupit. Tento autor za to určitě stojí. Koupím a těším se na zajímavé čtivo.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

CommentLuv badge