Ataxo koupilo konkurenční společnost H1

… ale o tom se už od pondělí ví. Pracuji v Ataxu jako SEO konzultant, takže mne samozřejmě tato akvizice zaujala i potěšila. Pochopitelně se těším, že H1 může pomoct Ataxu tam, kde mělo doposud rezervy. Také se těším na spolupráci s lidmi z H1, se kterými jsem byl zatím v kontaktu jen přes internet a osobně jsme se nesetkali. Zdá se, že to znamená i to, že se Ataxo bude stěhovat z Prahy 5. Takže spousta změn a já pevně věřím, že k lepšímu.

Dnes v 11 hodin proběhla tisková konference, kterou doprovázelo twitterové zpravodajství účastníků. Posléze Ataxo vypublikovalo oficiální tiskovou zprávu (PDF), kde si můžete přečíst všechny potřebné informace.

Zpravodajství na Twitteru nám pomohlo shrnout celou konferenci neformálním tónem. Tu můžeme shrnout do následujících vět (zdroje odkazované):

Ale proč vlastně Ataxo koupilo H1 (Marek Bačo)? Je to v zásadě logický krok – H1 je silnou značkou, která znamená i velkou odbornost a díky tomu může Ataxo pokrýt všechny segmenty trhu internetového marketingu. David Špinar zmínil, že první myšlenku o spojení H1 a Ataxa vyslovila Táňa le Moigne z Google (Ondřej Aust).

Ataxo (Group) má nyní k dispozici 150 zaměstnanců a plánovaný obrat pro 2011 jmá být 250 000 000 Kč (Ataxo). Ale co je důležité, obě značky H1 i Ataxo zůstanou do budoucna zachovány, přičemž každá „společnost“ v rámci Ataxa bude mít trošku jiný cíl a kompetence (CoByNe).

Ondřej Aust vypublikoval první shrnutí tiskové konference, kde se dozvíte další informace. Dá se očekávat i další komentáře české twittsféry i IT médií (Živě, Lupa).

5405 shlédnutí (celkově) 21 shlédnutí (dnes)
Sdílením buduješ SEO!Share on Facebook0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Share on LinkedIn1Buffer this page
Pavel Ungr
Věnuji se SEO již 10 let od roku 2004. Z Et netery jsem nastoupil do Ataxa a následně do H1.cz. Od roku 2009 pracuji jako SEO konzultant. Vedu školení o SEO. Pravidelně publikuji zejména o internetovém marketingu a přednáším. Krom SEO se aktivně zajímám o UX, obsahový marketing, sociální sítě a jejich využití z pohledu inbound marketingu. Baví mě experimenty ve stylu práce Randyho Fishkina z Mozu a propaguji SEO jako tvorbu zajímavého a kvalitního obsahového webu.

1 komentář

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

CommentLuv badge